درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 154
بازدید هفته : 224
بازدید ماه : 284
بازدید کل : 1685744
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 جاوا یک زبان برنامه نویسی بسیار گسترده در سطح جهان می باشد و در زمینه موبایل و کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. در آماری که در سال 2008 و 2009 اعلام کردند جاوا مقام اول را در میان سایر زبان های برنامه نویسی کسب کرده است و این آمار نشان دهنده کاربرد فراوان و کاربر پسند این زبان برنامه نویسی می باشد. نرم افزار جاوا بدلیل اینکه اکثر گوشی های موبایل آن را پشتیبانی می کنند بسیار فراوان تر از سایر نرم افزار ها موبایل در دسترس می باشد.

این پک نرم افزاری که شامل بیش از 150 نرم افزارجاوا می باشد و بر روی تمامی گوشی هایی که فرمت جاوا (JAR) را پشتیبانی می کنند قابل نصب می باشد. در این پک چند فایل JAD با اسم مشترک بعضی نرم افزار ها می باشند که باید این فایل را نیز مانند فایل JAR بر روی گوشی کپی کرد تا هنگام نصب نرم افزار از آن استفاده شود. لیست کامل نرم افزار ها و کتابهای جاوا ی داخل این بسته رایگان را در ادامه مطلب مشاهده فرمایید. امیدواریم از دانلود رایگان مجموعه نرم افزار های جاوا سری شماره 1 از سایت نرم افزار ی دانلود رایگان لذت ببرید و امیدواریم بتوانیم در آینده سری شماره 2 این بسته را منتشر کنیم.

FDL Java Softwares Pack 1 - مجموعه نرم افزار های جاوا سری شماره 1

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.